KSH: close to my heart

Estou tão empolgada - Meu fio Kidsilk Haze chegou da loja Stash Fine Yarns, hoje!
Esta foi a minha primeira compra nesta loja e fiquei muito satisfeita!
Eu gostaria de ter conhecido antes, porque eles oferecem excelentes descontos e o vendedor foi muito atencioso aos meus e-mails.

I'm so excited - My Kidsilk Haze yarn arrived from Stash Fine Yarns store's, today!
This was my first purchase in this store and I was very satisfied!
I wish I had known before, because they offer excellent discounts and the seller was very attentive to my e-mails.

Este fio será perfeito para o meu próximo projeto de tricô.
Então agora, vamos para a parte divertida!

This yarn will be perfect to my next knitting project.
So now, let's go to the fun part!

                         

Rowan Kidsilk Haze - 70% super kid mohair, 30% silk - 25 g - 210m/229yds - Shade 631 Jacob - Needles 3 1/4 - 5 mm.

E aqui estão os catálogos de amostras para este fio... muito tentador, não é?
And here are the shade cards for this yarn... very tempting, isn't it?

rowan-kidsilk-haze-1 rowan-kidsilk-haze-2

8 comments:

Angela said...

That is lovely! The colors are so yummy

Anna said...

I am very curious about your next mohair project. What will it be, if it is not a secret?:))

Marico said...

Maravilhoso! Admiro o seu bom gosto.
Bom tricô!
bjs

petrina said...

i love ksh too! dewberry and candy girl are my fave colours :)

said...

Eba:)) adorei a cor!! que será que vem por aí?
bjinhos

Andrea said...

I love Kidsilk Haze. I'm also loving your Damson Shawl. It is beautiful. The photographs that you take are awesome. Can't wait to see your next project. Thank you so much for the prayers for my family.

Annie said...

wow yummy yummy KSH!! These are my favorite colours too!!

sue feito à mao said...

OBAAAAAAA.
Eliana, tenho 3 meadas deste fio e não consegui imaginar o que fazer.
Vou aguarda ansiosamente o projeto.
Bjs
Sue